TRL SPACE SYSTEMS

Brněnská firma, která chce dostat českou vlajku na Měsíc, a své produkty a služby k zákazníkům na všech kontinentech.

TRL Space Systems je česká kosmická společnost věnující se stavbě družic, vývoji, výrobě a následné komercializaci vlastních produktů pro mezinárodní organizace, kosmické agentury i soukromé společnosti. Firma staví na spolupráci s ostatními firmami, dodavateli, akademiky i vědci. Prvním velkým projektem společnosti TRL Space Systems je družice pro komerčního zákazníka a mezinárodní vesmírná mise LUGO, kde zastává roli systémového integrátora – řídí tedy misi od A do Z. Vyvíjí také kameru pro hyperspektrální snímkování, LiDAR či novou generaci komunikační platformy. Vedle toho se zaměřuje na digitalizaci zemědělství díky stratosférické platformě v kombinaci s unikátním AI řešením. Podle nedávné investiční valuace má společnost hodnotu 10 milionů EUR.

POVEDLO SE

V roce 2022 jsme pro klienta připravil TZ k misi TROLL a domluvili řadu výstupů, které pomohly k tomu, že o nově vzniklé společnosti vyšlo v průběhu roku 168 článků. Podařilo se nám vytěžit potenciál osobnosti CEO společnosti a domluvit nezávisle na rozesílce TZ rozhovory v mainstreamových médiích, včetně DVTV nebo Deníku N. Významně v médiích zarezonovalo také generální partnerství společnosti s největším tuzemským festivalem kosmických aktivit Czech Space Week.

POMÁHÁME POSOUVAT OBZORY KOSMICKÉHO PRŮMYSLU

Není výjimkou, že od podpisu smlouvy po realizaci projektu uběhnou v případě kosmických misí roky. Načasování a rozplánování komunikace tak, aby články o firmě vycházely průběžně, je proto klíčové. Jméno společnosti se díky tomu udrží v povědomí novinářů, veřejnosti i potenciálních investorů.

Stavíme proto na našich dlouholetých kontaktech z řad technologických médií a novinářů. Zaměřujeme se na individuální přístup a domlouváme dílčí rozhovory v relevantních médiích. Od klienta si pravidelně získáváme brief k projektu, po kterém následuje nastavení komunikační strategie a důkladná práce s novináři.

ROK 2022 V ČÍSLECH

168

článků v médiích

7,23

mil. Kč AVE, mediální dopad 184 GRP

3

hlavní komunikační témata

„První rok na trhu je pro novou značku zásadní a klíčový. Pro nás to byl rok 2022. Agentuře InsightPR, se kterou jsme již spolupracovali na předchozích projektech, se podařilo účinnou komunikací podpořit vstup naší nové značky TRL Space na český trh. Zájem médií byl mimořádný. Cílená a osobní komunikace s novináři, nikoli plošné rozesílání tiskových zpráv tak mělo za následek publikování velkého počtu kvalitních rozhovorů a dalších mediálních výstupů. Styl a principy fungování agentury rezonují s našimi firemními hodnotami. První rok máme úspěšně za sebou a těšíme se na další úroveň spolupráce v roce 2023.”

— Petr Kapoun, CEO TRL Space

Chcete o sobě dát vědět
jako trl space systems?

Copyright 2016-2024 InsightCom.